TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

0


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ-BAŞAKŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARIHastanemiz İhtiyacı Olan Sarf Malzemeleri Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:





1-İdarenin




a) Adı


:


DEVLET HASTANESİ-BAŞAKŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI




b) Adresi


:


4.ETAP 1.KISIM YUNUS EMRE CAD. 34200 BAŞAKŞEHİR BAŞAKŞEHİR/İSTANBUL




c) Telefon ve faks numarası


:


2124880170 – 2124880177




ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası


:


https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/



2-İhale konusu mal alımın





a) Adı


:


Hastanemiz İhtiyacı Olan Sarf Malzemeleri Alımı İşi




b) Niteliği, türü ve miktarı


:


18 Kalem Hastanemiz İhtiyacı Olan Sarf Malzemeleri Alımı İşi

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.




c) Yapılacağı/teslim edileceği yer


:


Başakşehir Devlet Hastanesi (Deposu)




ç) Süresi/teslim tarihi


:


Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup; ayrıca işe başlama yazısı verilmeyecektir. Sözleşme konusu mallar sözleşme süresi içinde parti parti teslim edilecek olup, ilk teslimat sözleşmenin imzalanmasını müteakip ilgili birimin siparişine göre en geç 10 (On) gün içerisinde yapılacaktır. Acil durumlarda siparişe göre daha kısa sürede teslimat yapılacaktır. Diğer teslimatlar hastanemizin ihtiyaç durumuna göre Sağlık Bakanlığının Stok Genelgesi gereği 3 aylık stok miktarını aşmayacak şekilde yapılacaktır. Sözleşmenin bitiş tarihi sözleşme imzalanmasına müteakip 6 (altı) aydır.




d) İşe başlama tarihi


:


Sözleşmenin imzalanmasıyla işe başlanılacaktır



3-İhalenin





a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati


:


05.02.2025 – 10:00




b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)


:


Başakşehir Devlet Hastanesi (Toplantı Salonu) Yunus Emre Cad. 4. Etap 1. Kısım Başakşehir / İSTANBUL



4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

Satış Merkezi Yetki Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.





4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:




İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.






4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:




4.3.1.




4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:




Biyosidal Ürün Ruhsatı

İthalata Uygunluk Belgesi

Kapsam Dışı Beyanı

Teknik Şartnamede İstenen Belgeler

TITUBB/ÜTS Numaraları

Ürün Takip Sistemi (ÜTS) Kayıt Belgesi




4.3.2. Tedarik edilecek malların katalogları, broşürleri, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:




Katalog

Numune




4.3.3. Numune sunulması istenmektedir.



5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Basın No: ILN02159515

#ilan.gov.tr

Leave A Reply

Your email address will not be published.

File not found.