Citroen Türkiye’de bayrak değişimi! Yeni atamalar gerçekleşti!

0

Otomotiv dünyasının önde gelen gruplarından Stellantis, müşterilerinin gelişen mobilite ihtiyaçlarına daha iyi yanıt verebilmek ve geleceğin teknolojilerini benimsemek adına organizasyon yapısında önemli bir değişiklik gerçekleştirdi. Şirketin Ortadoğu ve Afrika (MEA) Bölgesi’nde Fiat, Citroën ve Leapmotor markalarının Bölge Direktörlüğü görevine Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım atandı. 1 Şubat 2025 itibarıyla yeni görevine başlayacak olan Selen Alkım, Stellantis’in altı bölgesinden biri olan MEA Bölgesi’ndeki tüm satış ve pazarlama operasyonlarından sorumlu olan Gülin Reyhanoğlu’na raporlama yapacak. Bu atama ile birlikte Alkım, Türkiye pazarındaki önemli rolünü global bir perspektife taşıyacak. Citroën Türkiye Genel Müdürlüğü’ne Bora Duran atandı Selen Alkım’ın yeni görevine başlamasının ardından, Citroën Türkiye Genel Müdürlüğü koltuğuna, markanın Satış Direktörü Bora Duran getirildi. 1 Şubat 2025’te göreve başlayacak olan Duran, sektördeki 10 yılı aşkın deneyimiyle dikkat çekiyor. Lisans eğitimini Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde tamamlayan Duran, İngiltere’deki Gloucestershire Üniversitesi’nde yüksek lisans yaparak kariyerine adım attı. 2019 yılında Citroën Türkiye’ye Satış Bölge Müdürü olarak katılan Duran, 2023 yılında Satış Direktörü olarak görevine devam ediyordu. Yeni göreviyle Citroën Türkiye’nin operasyonlarını yönetecek olan Duran, markanın Türkiye’deki büyüme stratejilerini şekillendirecek. Yeni atamalar ve yenilikçi yöneticiler Stellantis’teki yenilikçi yönetim değişiklikleri bununla da sınırlı kalmadı. Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü Serdar Akman, 1 Şubat 2025 tarihi itibarıyla Citroën Satış Direktörü olarak görevine başlayacak. Akman, sektördeki 25 yıllık tecrübesiyle dikkat çekerken, Honda Türkiye’deki satış müdürlüğü deneyimini Stellantis bünyesinde kullanmaya devam edecek. Serdar Akman’dan boşalan Pazarlama Direktörlüğü görevine ise Opel Türkiye’deki son görevinde Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü olarak görev yapan Burcu Giray getirildi. Giray, Opel Türkiye’deki başarılarıyla tanınıyor ve Citroën’in pazarlama stratejilerini daha da güçlendirecek. Yeni yapılanma ile birlikte Citroën Türkiye, markanın global vizyonuyla uyumlu olarak güçlü bir yönetim kadrosuna sahip oldu. Selen Alkım ve Bora Duran’ın liderliğindeki bu yeni dönem, Citroën markasının Türkiye pazarındaki etkinliğini daha da artırmayı hedefliyor. Stellantis’in MEA Bölgesi’ndeki büyüme stratejileri de Türkiye’deki operasyonları doğrudan etkileyecek ve Citroën’in pazarda daha sağlam bir yer edinmesine olanak sağlayacak.  

Leave A Reply

Your email address will not be published.

File not found.