KAYNAKMehmet Ali KantarcıAlfa Romeo Tasarım Merkezi (Centro Stile Alfa Romeo) imzasını taşıyan MILANO, markanın özgün tasarım özelliklerinin yeniden yorumlanmasına dayanan ve ilk görüşte duygusal bağ yaratan çizgileryle segmentindeki güzellik kavramını yeniden tanımlıyor. MILANO, etkileyici tasarımı, konfor ve sınıfının en iyi sürüş dinamikleriyle birlikte sunuyor. MILANO, hibrit veya elektrikli motor seçeneğiyle tercih edilebilecek.136 beygirlik otomobilAlfa Romeo sportifliğini en iyi şekilde yansıtacak şekilde mekanik kilitli diferansiyel, sınıfındaki en direkt direksiyon oranı, özel ön ve arka viraj denge çubukları ile genişletilmiş iz açıklığı, sportif süspansiyon, özel fren sistemi ve 20 inçlik jantlar ile donatıldı. MILANO’nun hibrit versiyonu olan IBRIDA ise 136 beygirlik 48-V Hibrit VGT (Değişken Geometrili Turbo) motorla dünya yollarına çıkmaya hazırlanıyor. IBRIDA, FWD önden çift çekişli güç aktarım sistemine ek olarak, Q4 dört tekerlekten çekişli olarak da tercih edilebilecek. MILANO, Türkiye’de mayıs ayında markanın online satış kanalı, online.alfaromeo.com.tr/ üzerinden ön satışa açılacak. Teslimatlar ise eylül ayından itibaren gerçekleştirilecek. Teslimatlar ise eylül ayından itibaren gerçekleştirilecek. MILANO, markanın kompakt segmente dönüşünü bekleyen Alfa Romeo hayranlarını (Alfisti) şimdiden heyecanlandırmayı başardı. Yeni model sınıfındaki en sportif ve en heyecan verici otomobil olarak, Giulietta ve Mito tutkunlarının yanı sıra yeni nesil Alfisti’yi de etkileyecek.Hedef geniş kutlaya ulaşmakSegmentinde kendine özgü tarzıyla öne çıkan MILANO, geniş kitlelere farklı ve çekici bir otomobile ulaşma fırsatı sunuyor. Yeni tasarım diliyle yeni nesil kullanıcıları da markaya çekmeyi hedefleyen MILANO, sportif sürüş özelliklerini günlük kullanımdaki pratiklikle birleştiriyor. MILANO, genel modellerden türetilen sportif versiyonlarının yoğunlukta olduğu bir segmentte; konfor, bağlantı ve sürüş dinamiklerinde en ileri teknolojilerle, etkileyici bir stili bir araya getiren benzersiz ve harika bir otomobil olarak sunuluyor. Estetik tasarım özellikleri ve donanım açısından ayrım olmaksızın MILANO’nun hibrit ve tam elektrikli versiyonları bulunuyor. Sportif sürüşle konfordan ödün vermeyen MILANO, premium rakipler arasında 400 litre ile en büyük bagaj hacmini sunuyor. Segmentindeki güzellik algısını yeniden tanımlıyor.Elektrikli güçler156 veya 240 HP olmak üzere iki farklı güce sahip versiyonu bulunan elektrikli MILANO, her Alfa Romeo’da olduğu gibi kusursuz performansa sahip olacak. Yüksek enerji yoğunluğuna sahip 54 kWs batarya, 156 HP’lik versiyonda WLTP ölçümlerine göre ortalama 410 kilometre ve şehir içerisinde 590 kilometre menzil sunacak. Yeni MILANO’yu şarj etmek de çok kolay. 100 kW DC hızlı şarj istasyonlarında batarya yüzde 10 kapasiteden yüzde 80 kapasiteye 30 dakikadan daha kısa sürede şarj edilebilecek. Bununla birlikte MILANO, şarj ihtiyacı duymadan hibrit versiyonla da elektrikli mobilite imkanı sunacak. MILANO’nun bu IBRIDA versiyonu önden çekişli veya premium segmentten bir ilk olacak şekilde önümüzdeki dönemde Q4 dört tekerlekten çekişli olarak tercih edilebilecek. MILANO IBRIDA 136 beygir gücünde 48-V Hibrit VGT (Değişken Geometrili Turbo) mimarisine sahip. 3 silindirli 1.2 litrelik turbo motor, 48 volt batarya ve 21 kW elektrik motoru içeren elektrikli sistemle kombine edildi. Yenilikçi 6 ileri çift kavramalı vites kutusu, maksimum verimlilik sağlıyor.