Sosyal

Araç satışlarında hareketlilik! İşte en çok tercih edilen modeller

‘TALEBİN TAMAMI SIFIRA KAYDI’/ Mevduatlara sunulan yüksek faizler ve enflasyonist ortam, tüketicilerin harcamalardan imtina etmesine ve planlarını ertelemesine sebebiyet veriyor. Bu noktada sıfır otomobilde yapılan kampanyalar var olan talebin neredeyse tamamını sıfır otomobile çektiğinden, gerçekleşen satış adetlerinin tatmin edici seviyede olduğunu söylemek mümkün. Öte yandan talebin tamamen kayması sebebiyle ikinci el piyasasındaki durağanlık halen devam ediyor.‘BAZI MARKALARDA SATIŞLAR ÜST SIRALARDA’/ Satış adetlerini etkileyen unsurların başında kampanyalar olsa da otomobillerde değişen jenerasyon ve tüketicinin yeni nesil otomobillere olan tercih refleksi sıfır otomobil satışlarını etkileyen faktörler arasında bulunuyor. Zira fiyat makası gözetildiği taktirde 3 yaşa kadar olan ikinci el otomobillerin de hızlı satılabildiğini, 2020 model ve altı araçlarda satış süresinin uzadığını görüyoruz. İşte bu noktada özellikle Çin menşeli markaların daha uygun fiyata sunduğu son jenerasyon tasarımlar, Avrupa markalarında güncellenen kasalar ve korunmaya gayret gösterilen düşük fiyat ortamı bazı markaları satış adedi anlamında üst sıralara taşıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir