BDDK personel alımı başvuru şartları ve kadro dağılımı: 2024 BDDK memur alımı başvurusu nasıl yapılır?
/ BDDK, farklı unvanlarda 160 personel alımı gerçekleştirecek. Bu kapsamda Bankalar Yeminli Murakıp Yardımcısı, Bankacılık Uzman Yardımcısı (Bankacılık, Bilişim, Hukuk Alanları) ve BDDK Uzman Yardımcısı pozisyonlarına alım yapılacak. İstihdam edilecek personel, İstanbul’daki kurum ana ve danışma hizmet birimlerinde görev yapacak. Giriş sınavı, yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamadan oluşacak. Başarı puanı en yüksek olan adaydan başlanarak belirtilen kadro sayısı kadar adayın isimleri ilan edilecek. BDDK PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI VE SÜRECİ/ Başvurular, e-Devlet üzerinden Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu – Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı platformu üzerinden 28 Ağustos – 4 Eylül 2024 tarihleri arasında yapılacak. Adaylar, belirtilen tarihlerde başvurularını online olarak gerçekleştirebilecekler. Adaylar, 14 Eylül 2024 tarihinde yapılacak olan Bankalar Yeminli Murakıp Yardımcılığı Sınavı ile 15 Eylül 2024 tarihinde yapılacak olan Bankacılık Uzman Yardımcılığı (Bankacılık – Hukuk – Bilişim Alanları) ve BDDK Uzman Yardımcılığı sınavlarından biri olmak üzere iki alana aynı anda başvuru yapabilecek. BDDK PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI İÇİN TIKLAYINIZ