Dünyanın en değerli otomotiv markası oldu
06.12.2023 14:06Son Güncelleme: 06.12.2023 14:06
Haber Kaynağı: Mehmet Ali KantarcıElektrifikasyon, sürdürülebilirlik ve Herkes İçin Mobilite gibi çalışmalarıyla öne çıkan Toyota, araştırmada geçen yıl olduğu gibi 2023’te de sektöre liderlik etmeye devam ediyor.Tüm sektörleri içeren listede 100 marka arasında 6. sırada yer alan Toyota, geçen yılki sıralamasını korumayı başarırken yüzde 8 artışla marka değerini geçen yılın da üzerine taşıdı. Interbrand’in değerlendirmesine göre Toyota’nın marka değeri, 59 milyar 757 milyon dolardan 64 milyar 504 milyon dolara yükseldi.Interbrand, markanın değerini belirlerken, ürün veya hizmetlerin finansal performansı, markanın satın alma kararlarında oynadığı rol, markanın rekabet gücü, sadakati teşvik etme ve böylece gelecekte sürdürülebilir talep sağlama yeteneği de dahil olmak üzere üç temel analizi kullandı.