LC Waikiki, e-ticarette yeniden yapılanmaya gitti

0

Kısa sürede pazarda liderliği yakalamayı hedeflediklerini belirten LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, 380 marka ve 210 satıcıya ev sahipliği yaptıklarını söyledi.LCW.COM’un, yapay zekâ odaklı teknoloji entegrasyonları ile müşteri, marka ve satıcı tabanını genişleteceğini, kullanıcı deneyimini artıran bir pazar yeri olacağını ifade eden Yiş, şöyle konuştu:“LCW.COM içerisinde yapay zeka tabanlı teknolojiler ve kişiselleştirmeye yönelik uygulamalarla fark yaratmayı amaçlıyoruz. Örneğin yapay zeka kullanarak yorumları kategorize edebiliyor, yazılan yorumlardaki duygu durumunu tespit edebiliyoruz. Müşterilerimiz belirli bir etikete tıkladığında ilgili yorumları kolaylıkla görebiliyor. Dijital stil danışmanımız Elsiva gibi yapay zeka uygulamalarımızı hayata geçireceğiz.”Yiş’in verdiği bilgilere göre LCW pazar yerinin 1.5 milyon üyesi var. Şu anda marka payı ise yüzde 20’lerde. Yiş, önümüzdeki dönemde bu payın yüzde 50-50 dengeleneceğini ifade etti. Bakan Mehmet Fatih Kacır: Uluslararası uzay limanı inşa edeceğiz

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Siteden backlink almak için : https://join.skype.com/invite/KPVoMIIOqxat
montenegro buy car montenegro sale car montenegro rent apartment montenegro sale apartment lines kiralık sunucu dedicated sunucu fiziksel sunucu kamu personel alımı smm panel best smm panel cheapest smm panel whey protein whey protein tozu protein tozu antalya havalimanı transfer gaziantep mobilya ustası mobilya ustası marangoz fiyatı teknoloji haberleri lines countertop jetfilmizle jetfilm bizial instagram takipçi satın al takipçi satın al ucuz takipçi satın al düşmeyen takipçi satın al gerçek takipçi satın al water extraction stresser smm panel sms onay fake numara köpek kıyafetleri