Sesli asistanla 4 milyon çağrı


class=”medyanet-inline-adv”>Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.

devlet personel alımı kamu personel alımı gelirevin kiralık sunucu dedicated sunucu fiziksel sunucu kamu personel alımı personel alımı enmo.me polovna auta kupavina auta prodaja auta windows 10 lisans windows 10 satın al windows 11 lisans postegro postegro web smm panel görüntülü danışmanlık antalya havalimanı transfer hasta yatağı gaziantep mobilya ustası mobilya ustası marangoz zorunlu trafik sigortası trafik sigortası en uygun trafik sigortası teknoloji haberleri lines bursabuluyor.com bursa kiralık daire pintipin.com pubg mobile uc pubg mobile uc satın al uc satın al countertops countertop jojobet , jojobet giriş , jojobet güncel giriş bayan azdırıcı damla cialis performans arttırıcı hap jetfilmizle jetfilm bizial