Son Dakika… Kartalkaya Yangını Sonrası, Otellerdeki Denetim ve Şikâyet Defteri Zorunluluğu: Yangın Güvenliği ve Yasal Eksiklikler
Turizm İşletmelerinde Şikâyet ve Denetim Defteri Zorunluluğu/ Yönetmeliğe göre, her belgeli turizm işletmesinin şikâyet ve denetim defteri bulundurması gerekmektedir. Bu defterler, Turizm ve Tanıtma Bölge Müdürlüğü tarafından mühürlenerek tasdik edilir ve her denetim sonrası denetim elemanları tarafından imzalanır. Şikâyet defteri, müşterilerin her an görebileceği bir yerde tutulur ve şikâyetler 24 saat içinde yetkililere bildirilmelidir. / Ancak, otel yöneticileri bu zorunluluğa çoğu zaman uymamaktadır. Bu eksiklik, müşteri güvenliğini ve memnuniyetini doğrudan etkileyebilir.