Toyota yeniliklerini Paris’te tanıttı – Araba Haberleri

0

KAYNAKMehmet Ali KantarcıToyota, sürdürülebilir ve kapsayıcı mobilite çözümleriyle geleceğin otomotiv dünyasında öncü bir rol üstlenmeye devam ediyor. Sergilediği yenilikçi teknolojilerden hidrojen yakıt hücreli araçlarına, otonom sürüş çözümlerinden çevreci ürün gamına kadar geniş bir yelpazede sunduğu ürünlerle, karbon nötr hedefine emin adımlarla ilerliyor. Toyota, sadece bugün için değil, gelecek nesiller için de daha temiz, güvenli ve erişilebilir bir dünya yaratma vizyonuyla hareket ediyor. Bu vizyon, herkes için hareket özgürlüğünü ve sürdürülebilir bir yaşamı mümkün kılma taahhüdünü bir kez daha gözler önüne seriyor.Toyota 170’ün üzerinde pazarda yılda 10 milyondan fazla araç satışı gerçekleştiriyor. Emisyonları düşürmek açısından herkesin ihtiyacını karşılayan tek bir çözüm olmamasıyla farklı müşterilere ve farklı pazarlara yönelik en ideal ürünleri sunuyor. Bu yaklaşımla birlikte Toyota kullanıcıların nerede yaşadıkları, yaşam koşulları, gelir seviyeleri, yaşam tarzları ya da ihtiyaçları ne olursa olsun, herkesin karbon azaltımına katkıda bulunabileceğine inanıyor.Çoklu mobilite çözümleri geliştiriliyorMüşterilerin ihtiyaçlarına ve pazar şartlarına göre ideal modelleri üreten Toyota,“Kimseyi geride bırakmamak” üzerine kurulmuş felsefesiyle dikkat çekiyor. Marka, ülkelerin, bölgelerin, altyapıların ve müşterilerin farklı taleplerine cevap veren düşük ve sıfır emisyonlu mobilite çözümleri sunmaya kendini adadı.Bu kapsamda kullanıcıların seçme özgürlüğüne sahip olması da sağlanıyor. Toyota, tam elektrikli araçlar, hidrojen yakıt hücreli araçlar, tam hibritler ve plug-in hibritler olmak üzere farklı teknolojilere sahip modelleri sunuyor. Toyota bu teknolojilere ek olarak konvansiyonel içten yanmalı motorlarda e-yakıt ve biyoyakıt kullandığı araçları da test ediyor. Yanma sırasında CO2 salımı olmasına rağmen, yakıt karbon nötr olarak dikkat çekiyor. Çünkü atmosferdekiToyota ile emisyonlar hızla düşecekToyota, 2019 seviyeleriyle karşılaştırıldığında 2030’a kadar dünyada sattığı araçların CO2 emisyonlarının yüzde 33 ve 2050’ye kadar yüzde 50 oranında azaltmayı hedefliyor.Toyota’nın tam hibritler başta olmak üzere çevreci araçlara uzun zamandan bu yana yatırım yapması sayesinde toplam global satışlarda dünya çapında 175 milyon tondan fazla CO2 azaltımı sağlandı.Markanın izlediği yol haritası ise, nihai hedef olarak üretimden, nakliyeye, araçların bertaraf edilmesinden geri dönüşüme kadar araçların yaşam döngüsü boyunca CO2 emisyonlarını sıfıra indirmek.Toyota, her zaman daha iyiyi yapmak adına tüm teknolojilerini geliştirmeye devam ediyor. Herkese uygun çevreci araç hedefiyle birlikte tam elektrikli, hidrojen yakıt hücreli, plug-in hibrit ve tam hibrit modeller geliştirilmeye devam ediyor. Bununla birlikte 2024’ün sonunda pazara sunulması planlanan Hilux Hybrid 48V ile efsanevi modeli, yeni 48V hibrit sistemiyle kombine edilecek. Toyota Avrupa, aynı zamanda sunduğu 9 tam elektrikli modelle de dikkat çekiyor.Elektrikli hafif ticari araçlardan bZ4X SUV ve hidrojen yakıt hücreli Mirai’ye kadar farklı ürünler öne çıkıyor. Bununla birlikte Toyota, 2026’ya kadar 6’sı elektrikli araçlar için özel olarak geliştirilmiş platformda üretilmek üzere toplam 15 sıfır emisyonlu model sunmayı planlıyor. 2030’da Batı Avrupa’da sıfır emisyonlu satış oranının yüzde 50 olacağını tahmin eden Toyota, pazar şartlarının ve müşteri taleplerinin farklılık göstermesi halinde bu oranı daha da yukarıya çıkarabilecek. 2035’te ise, Avrupa Birliği, EFTA ülkeleri ve Britanya’da alt yapının izin verdiği yerlerde tüm araçlarında CO2 emisyonlarını yüzde 100 azaltacak. 

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Siteden backlink almak için : https://join.skype.com/invite/KPVoMIIOqxat
montenegro buy car montenegro sale car montenegro rent apartment montenegro sale apartment instagram takipçi satın al takipçi satın al ucuz takipçi satın al düşmeyen takipçi satın al gerçek takipçi satın al water extraction stresser smm panel sms onay fake numara köpek kıyafetleri kamagra jel google reklam ajansı köpek kıyafetleri smm panel